Je lépe se opotřebovat než zrezivět

USA & Kanada 2009

06.08.2009 06:54

Evinčino počasookénko

Včera jsme vyjížděli z Yellowstone kde bylo po ránu a navečer kolem čtyřiceti fárnhajtů, dnes jsme v Utahu, kde jsme se dostali přes stovku (přepočet je mínus 32 krát 5/9 což je takovej prasovzorec, že já vycházím ze dvou čísel - padesát fárnhajtů je cca deset stupňů a stofárnhajtů je necelejch...
06.08.2009 06:37

Den 32 - Alpoidní Grand Teton

Poslední ráno v Yellowstone nás přivítalo poněkud chladivě. Sedm stupňů žádnej hit. V noci bylo ještě méně, takže jsem se probudila zimou a musela se do spacáku zachumlat jak larva. No a to jsem měla strach, že mi bude zima v Kanadě a tam jsem spala jen v tričku a kolikrát i...
06.08.2009 06:31

Den 31 - Gejzíry a krupobití

Na dnešní ráno jsem se obzvláště těšila. Jedeme do Hayden Valley, kde můžete po ránu z bezpečné vzdálenosti pozorovat zviřátka včetně grizzlíků. Potkat méďouše na výšlapu je moje noční můra, ale vidět ho ve volné přírodě hezky z bezpečné vzdálenosti to je můj sen. Zatím jsem tedy...
06.08.2009 06:25

Den 30 – Pestrobarevný žlutý kámen Yellowstone

Poučeni předchozím nezdarem rozhodli jsme se nejdříve si zajistit kemp a pak se teprvas vydat obdivovat krásy nejstaršího národního parku na světě. Projeli jsme vstupní branou – kempy se zdály být volné. Dojeli jsme do nejbližšího informačního centra, které bylo tak cca pět kilometrů od vstupní...
02.08.2009 16:06

Óda na Míru Koblížka

Óóó Míro náš, óóó Míro náš, děkujeme Ti tímto za všechnu podporu, kterou jsi nás zahrnul Tvé knihy nám vždy řeknou kde co hledat... Tvé mapy v GPS nám vždy řeknou jak se tam dostat... A Tvá pernamentka do národních parků nás tam dostane zadarmo :)  Óóó Míro náš, óóó Míro...
02.08.2009 15:36

Den 29 - Servisní den aneb o oleji a hadech

Po líném ránu (celkem pravidelně to střídáme :) jsme se zbalili a vyrazili směr Great Falls. Druhé největší město Montany s prťavým mezinárodním letištěm, ale je tam půjčovna Alamo, nás aktuální nepřítel. Když jsme na parkovišťátku viděli jejich pouhé čtyři auta, bylo nám jasné, že nám asi hybrida...
01.08.2009 22:35

Dosypané fotečky

Podařilo se nám také dosypat všechny fotky na Rajče, a doplnit na ně odkazy ke starším článkům, tak se můžete kochnout. Mějte se fajny :) Luboš
01.08.2009 20:45

Lubošovo motoristické okénko

Ahoj, je tu opět řidič Luboš a jeho populární okénko. Přináším několik postřehů z dopravního světa za velkou louží: Začnu naší Toyotou. Je to tak neuvěřitelně tiché auto, že když jsme si jí půjčovali poprvé, Evča musela vylíst z vozu a poslouchat, jestli motor jde nebo ne. Někteří...
01.08.2009 20:42

Den 28 – Ledovcový národní park bez ledovce

Vstáváme do vykoseného rána a nastává situce, kterou na stanování jedinou nesnášíme: vlhko, zima a stan, kterej byl na hlíně s jehličím je z noční bouřky špinavej jak prase. Takže promrzlýma ruka čistíme a balíme stan, od pusy se kouří, je asi deset stupňů. Fuj. Celým parkem vede jedna...
01.08.2009 20:36

Den 27 – Zpět do země hvězd a pruhů

Den začal líným ránem, kdy jsme dospávali co se dalo a vychutnávali sprchu zadarmo. Dnes nás čeká překročení hranice Kanada-USA a přejezd do Glacier National Park – národního ledovcového parku. Jih Kanady je rovnej, nudnej a placatej, tak má člověk co dělat, aby nejel víc jak 120 km v h., ale...

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode