Je lépe se opotřebovat než zrezivět

USA & Kanada 2009

01.08.2009 20:06

Den 26 – Vymrtvený Calgary a kanadskej Veselej kopec

Jak Luba psal včera – spali jsme v kempu, kterej stál pro stan 16 a my zaplatili jen 15 bo víc jsme v drobných neměli. Nu očividně ze mne asi nebude zločinec bo jsem kvůli tomu nemohla spát. Šli jsme spát asi v jednu neb jsme sypali články na net, kterej pořád padal L a já...
29.07.2009 08:05

Den 25 - Ztraceni v čase a v prádelně

Ráno bylo dost líné, neb slovy klasika "chcalo a chcalo". Naštěstí si to slunce v deset rozmyslelo, tak jsme se sbalili a pomalu vyrazili směrem na Banff. Ten nás zklamal, mrňavý, přecpaný autama a turistama, upršený, divný. Pobavili nás tam ale dvě věci: taneční vystoupení domorodých indiánů a...
29.07.2009 07:48

Motoristické okénko

Tak dle slovníku, zdravého úsudku a Vám, naši čtenáři, jsme zjistili, že záhadný nápis MAINT REQD znamena „Maintance required“, což jsme pak na internetu našli že je výzva k výměně motorového oleje. Taky jsme si našli, že nejbližší půjčovna Alamo je v Calgary, kam stejně pojedem. Takže teď už...
29.07.2009 07:34

Den 24 – Peklo i ráj v národním parku Yoho

Ráno jsem se probudila před šestou, chtěli jsme si přivstat bo jsme si naplánovali dvě dlouhé túry. Bohužel to, co jsem po probuzení slyšela mne moc nepotěšilo. Pršelo a z přibývajícími minutami čím dál tím víc L Za nějakou dobu se probudil i Luba. Povídám mu, že prší (nu jako by to neslyšel...
29.07.2009 07:24

Jak se nám tu žije

Před spaním jsme si četli Jeníkův cestopis z Asie a dost jsme se pobavili. On si tam s Mírou jen chrní po hotelech a střídá místní restaurace, aby si vychutnal všechny delikatesy. My mu to samozřejmě ze srdce přejeme a těšíme se, že si to tam za rok dopřejeme taky, ale v porovnání...
29.07.2009 06:35

Den 23 – Vedro, sluníčko, zima, déšť a další méďa

Nu tak náš kempík byl sicejc volnej (no popravě zbývala tam asi tak dvě nebo tři volná místa, takže taky docela klika) a s tekoucí vodou, takže nakonec to tak zlý nebylo, ale co jsme trochu podcenili byla nedaleká železnice. Za normálních okolností by vzdálenost železnice byla tak akorát, že...
27.07.2009 04:14

Den 22 - Přejezd Jasper – Banff

Každý pavouček neznamená štěstí. Ráno nezačalo nic moc, na dálnici nám vlítl do předního okna kamínek a udělal nám asi 2cm pavoučka :( Jsme z toho docela hotový, protože přední sklo se do pojištění nevztahuje, my jsme si ho samozřejmě nepřipojišťovali a je drahý jak sviň. Takže to nějak...
27.07.2009 04:11

Den 21 - Levá, pravá, vodopády, ledovec

Dnes jsme si vyrazili na dva přeslavné jasperské vodopády: Anthabasca Falls a Sunwapta Falls. Oba super, strašná energie vodního živlu, ale turisticky nenáročně, takové spíš jako americké: dojet, popojít 100 metrů, nafotit, odjet. Tak jsme si to proti plánu ještě protáhli a jeli jsme do oblasti...
27.07.2009 04:07

Den 20 - Tři jasperské okruhy

Dnes jsme se jali prozkoumat NP Jasper ze tří úhlů a podívat se na ledovec, vyhlídku na městečko a jasperské jezera. Na každý z těchto tři výhletů jsme si vybrali zhruba 5km okruh. První jsme šli na ledovec Mt. Edith Cavell. Nádhera. Nejdřív jsme chtěli jen 2km okruh, ale když jsme to tam...
27.07.2009 04:04

Den 19 - Jasperské jezero Maligne

Ráno jsme při baštění zjistili, že nám dochází již téměř všechno :) vyrazili jsme tedy do Jasperu, městečka podle kterého se jmenuje celý národní park a jako že prohlidnem a nakoupíme. Tak první se zadařilo, ale u druhýho jsme zjistili, že v rekreačním městečku Jasper je nákup asi tak výhodný,...

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode