Je lépe se opotřebovat než zrezivět

USA & Kanada 2009

14.08.2009 01:16

Den 40 – Oranžové skalní velkoměsto Bryce

Včera nás probudila zima, dnes vedro. Probouzíme se o půl čtvrté, což je přeci jenom brzo tak se snažíme ještě chvíli převalovat a zabrat bychom to v sedm vzdali sbalili stan a vyrazili na přehradu do Page. Tohle městečko má několik zvláštností. Známé je díky Antilopímu kaňonu a nedalekému...
14.08.2009 00:20

Den 39 – Z vedra do vedra aneb od Grand Canyonu k Lake Powell

Probudili jsme se opět do chladného rána, i když ne tolik jako předchozí noc. V kempu se nám moc líbilo, i když měl přes sedmdesát míst, tak byl po lese rozprostřen tak, že jste viděli maximálně čtyři až pět okolních stanů. Stál deset babek a byla v něm i tekoucí pitná voda. Co víc si...
12.08.2009 01:56

Den 38 – Král kaňonů: mrazák i pařeniště

V noci zavládla kosa smrti. Byli sme nabalený, zachuchlaný až po nosy, ale i tak nás zima občas probudila. Mysleli sme si že snad musí bejt nula, ale na info centru jsme zjistili, že bylo příjemných pět stupňů, takže jsme asi jen přecitlivělí :) Kemp je ve 2050 m.n.m., ale i tak bychom 18...
10.08.2009 17:08

Den 37 – Antilopí kaňon

Tak dnes je den D. Půjdeme do tolik diskutovaného Antilopího kaňonu. Jak jsme se dočetli na spoustě cestovatelskejch webů, dost lidí odradila cena za vstup, takže ho vzdali. Taky jsme ale četli, že je to taková bomba, že se musí rezervovat dlouho dlouho dopředu jinak není šance se do něj...
10.08.2009 16:46

Den 36 – Marlboro Toyota Offroad

Nemohu dospat a vstávám už v šest, neboť naše pustina mi napovídá, že by mohl být krásný východ slunce. A taky že jo. Kochám se, fotím, a pak se zavírám do auta s mapama, abych šustěním nevzbudil Evču. Před námi je složitý úkol: efektivně vymyslet trasu přes pět národních parků na...
10.08.2009 16:16

Den 35 – Indiánská puebla a nocování přes čtyři státy

Ani dnes nepolevujeme v šíleném tempu a na seznamu máme další dva body: národní park Mesa Verde, ve kterém je množství nádherných indiánských puebel (domečků vestavěných do skály) a dále pak místo, kde se setkávají čtyři americké státy: Utah, Colorado, Nové Mexiko a Arizona. Příznačně se tento...
09.08.2009 18:33

Motoristické okénko – Tak už mě lízli

Ahoj, tu driver Luboš a jeho motoristické okénko. Stalo se to, před čím mě Evča už dlouho varovala. Valíme si to z Canyonlandu do kempu, už sme utahaní a těšíme se na bazén, takže místo povolených 65 mil uháním něco přes 75 (asi 120 v hodině). Najednou uvidim v zrcátku proslavenou...
09.08.2009 18:17

Den 34 – Něco jako Grand Canyon a spousta Pravčickejch bran

Ráno s Lubou konzultujeme plán dnešního dne. Jsem nevyspalá a unavená, ale přecejc jenom jsme tu bychom něco viděli, takže nemám sílu říct, že bych potřebovala oraz. Trochu se to ve mně pere, ale kdo mne zná tak ví, že proflákat den by mi přišlo jako hřích, když je tu tolik...
09.08.2009 18:15

Noc 33 – Horké peklo

Noc, kterou nedobrovolně probdíte je nekonečná. Ještě v jednu hodinu bylo osmdesát šest fárnhajtů (cca kolem třiceti) a hlavně příšerný dusno. Vlezli jsme do stanu a po chvíli si připadali jak v sauně. Plíce nechápali co se od nich chce. Stejnej pocit mám, když to někdy přeženu...
06.08.2009 08:15

Den 33 – Mormonice, kofeinová exploze a ráj na zemi

Tak za dnešní den jsme toho zažili tolik, co bychom normálně zažili za týden, takže to je radost psát. Ale od začátku… Ráno jsme se vypravili do centra Salt Lake City. Bo moje GPS je debil, nějak špatně mě navedla, ale alespoň jsme narazili na levný obchoďák Walmart, kde jsme dočerpali spapané...

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode