Je lépe se opotřebovat než zrezivět

Zajímavost č. 15 - Kalifornský kodex 114020

04.09.2009 13:27

To že je Amerika země příkazů, zákazů, nařízení a upozornění jsme si už psali. Dnes mne ale pobavila na jednom WC cedulka, kterou jsem viděla již na vícero jen jsem netušila, že je přímo vymezena nějakým kodexem. Když jdete na WC v nějakém nákupáku nebo na benzíně (což jsou dvě nejběžnější možnosti veřejných WC mimo národní parky, kde bývají i na parkovištích) tak k mému překvapení jsou WC ve většině případů společná pro návštěvníky i personál. Nu a personál tam má přesný návod jak si mýt po WC ruce, že jako to je povinné, když jdou z WC, na jednom byl dokonce přesný návod, jakože namočit, pak mýdlo, přesně tam bylo vymezeno jak a jak dlouho (minimálně) mydlit….. personál, který zachází s potravinami tam měl dokonce napsáno, že si musí jít umýt ruce pokaždé, když se dotkne svého obličeje nebo vlasů. Jako hygiena musí být, ale když to beru do důsledku, tak poté co si na WC důkladně umyju ruce povětšinou musím nějak otevřít dveře, kterýma jsem na WC přišla, což mi přijde jako potencionálně větší semeniště bakterií než mé vlastní vlasy nebo obličej, ale kdybych si měla jít umýt ruce i poté co sáhnu na kliku tak bych se zacyklila a z WC nikdy nedostala…. Nu ale pointa je jinde, jak jsem již jednou psala, tady na upozorněních najdete i tak samozřejmé věci jako je např. umýt si po WC ruce, …. Nu jiný kraj, jiné vyhlášky a nařízení ;-) e

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode